Jossie och chokladfabriken

Idag har jag varit på Fredriks jobb och hälsat på för att få en liten genomgång av chefen. På lunchen gick vi ner och lunchade på Cloettas restaurang och passade i samma veva på att gå in i butiken och köpa en kasse med massa choklad *nam nam* Vi plockade både från förstahands- och andrahandssorteringen. Det blev Center, Plopp, chokladdoppade skumbananer, skumhjärtan och kexchoklad med blåbärssmak(!?). Det verkar som att de säljer lite udda produkter ibland som inte kommer ut i butikerna, så folk här omkring får bli "testpersoner".

Gosh, nu måste jag försöka läsa klart akt 1 av Macbeth... Det var tur att jag fick tag i rätt utgåva av den i tid, verkar som att jag tog den allra sista som fanns på universitetsbokhandlarna. Ibland kan jag vara snabb, det ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0