Sista veckan

Då har min sista vecka på skolan startat, så nästa vecka kommer jag vara arbetslös. Men det gör detsamma, för en massa roliga saker händer framöver. Igår bokade jag och Angie resa till Paris nu till helgen, på lördag säger vi Bonjour! till kärlekens stad! Har viljat åka dit ända sen jag lärde mig spela Till Paris ska vi rida på en gris på piano, ja kanske till å med innan men det har aldrig blivit av. Det är nästan så jag skämts när jag sagt att jag aldrig varit där, då folk vet hur länge jag studerat franska. Måste ställa in hjärnan på att prata det, har ju vant mig vid att prata spanska det senaste halvåret så franskan har legat på is.

På tisdag nästa vecka kommer Fredrik hit, helt underbart! Ska vara här i sex dagar så vi hinner hitta på en massa skoj. Längtar... Sen därefter är det mindre än en månad tills jag åker och hälsar på honom några dagar, tillbaka hit igen och sen flyttar jag härifrån den 28 juli. Två månader kvar här alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0