These shoes are made for walking...


Livet i en storstad är inte lätt, med en kläd- eller skoaffär runt varje gatuhörn. Att dessa ögonstenar finns i en affär på en tvärgata till min gör det än mer svårt. Provade dem för några veckor sedan och de satt som smäcken. Damn! Så irriterande! Jag som inte ens varit så stort fan av Converse tidigare, men så nu 10 år efter alla andra... Nu när jag som minst har råd också. 65 euro. Skulle ju få leva på nudlar resten av tiden här, om ens det...

Ursäkta bloggbombningen förresten, men jag har inte så mycket att sysselsätta mig med om dagarna som sagt. Vaknade halv 1 idag igen, inte alls bra att jag skaffat mig den här osunda dygnsrytmen. Solen hinner ju försvinna bakom molnen innan jag tagit mig till playan, om jag skulle ha tanken att göra det någon dag. Nähä, om jag skulle avsluta frukosten kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0