Produktiv onsdag?

Nja, inte hittills i alla fall. Vet inte om duscha är så produktivt... Igår var däremot en ganska produktiv dag. Jag och Angie kollade upp ett gym var, och mitt visade sig vara mest prisvärt. Lyckades fråga det vi ville ha reda på med min stapplande spanska. Så där kanske vi börjar träna.

När jag kom hem på kvällen efter att ha varit i Angies residens anmälde jag mig till terminskursen i spanska på 13 veckor. Den 25e börjar allvaret, jag längtar! Innan dess hoppas jag på att jag hinner flytta. Saker går framåt nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sarintasworld.blogg.se/

2010-01-13 @ 15:36:25
Postat av: Hanna***

Hittat ngnstans att bo ännu då? :)

2010-01-15 @ 20:08:20
Postat av: Jossie

Nä, inte än... Fick tyvärr inte det där rummet jag var och kollade på.

2010-01-18 @ 01:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0