Låga förväntningar

Igår ringde/mailade jag om några rum i Gràcia som är till uthyrning, och ikväll ska jag åka och titta på ett utav dem. Det ska bli spännande att se lägenheten överhuvudtaget, har ingen aning om hur den ser ut då de inte hade publicerat några bilder i annonsen. Ska jag ta detta som ett dåligt tecken? Kommer rummet ha medaljongtapeter i någon gräslig färg? Har det fönster? Skrivbord? Garderob? Det enda jag vet är att det finns en säng, en dubbelsäng till och med och det väger kanske upp det eventuellt mindre bra. I alla fall, jag ska inte ha några höga förväntningar, varken om lägenheten i sig eller min chans att få flytta in. Den är säkert obefintlig.

Vad händer annars idag då? Jag borde kanske leta upp en estanco och en papeleria och köpa frimärken resp. kuvert så jag får iväg min ansökan om studiemedel nån gång.

Kommentarer
Postat av: Sharpless

Det är säkert ett toppenställe, undrar om man kan tvinga Ryanair att fixa billiga biljetter. ;)

2010-01-19 @ 17:09:51
URL: http://blog.sharpless.se
Postat av: Hanna***

hoppas du har mer tur än förra gången och att du hittar dig ett bra place :)

2010-01-19 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0