Flytthjälp

Idag har Angie flyttat till en ny lägenhet som ligger betydligt närmare centrum än den i Besos Mar. Jag har varit flytthjälp, blev mycket att bära men tre som vi var gick det fint. Fick bara lite ont i fingrarna av kassarnas handtag som skar in i dem. Hennes nya rum är riktigt mysigt med en stoor säng. Jag måste erkänna att jag blev lite avis. Vill också flytta nu! Så därför har jag börjat kolla på rum på nätet, i Gracia samt det område där Angie numera bor. Har hittat ett par stycken som ser fina ut på bilderna. Fast jag vet inte hur länge jag ska bo kvar här, har ju nyss betalat januarihyran. Men om jag hittar något så är det kanske bara att slå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0